ציוד משומש למעבדות אלקטרוניקה

קצת קשה לדבר באופן כוללני על ציוד לאלקטרוניקה, מכיוון שתחום האלקטרוניקה הינו כל כך כללי ורחב, והוא כולל בתוכו נישות רבות וזרועות מסתעפות של תחומים אינספור, בייחוד בעולם של ימינו, אשר בו כמעט כל תחום, באשר הוא, מצריך מכשור “אלקטרוני״, כלשהו. אז נפתח וניתן מענה על השאלה הכללית ביותר:

מה זה ציוד אלקטרוניקה?

באופן כללי ביותר, מדובר על ציוד המבוסס על יישומים שונים המתפקדים באמצעות מערכות חשמליות שונות, המבוססות (מטבע הדברים) על מעגלים חשמליים. בתוך עולם האלקטרוניקה הרחב, קיימות גם מעבדות אלקטרוניקה אשר מטרתם העיקרית היא בדרך כלל תיקון, מכירה ופיקוח על מכשור וציוד אלקטרוני מסוגים שונים הדרוש לתחומים השונים שמרכיבים יחדיו את עולם האלקטרוניקה.

ציוד לתעשיה משומש

איזה ציוד חשוב לרכוש או להשכיר במעבדת אלקטרוניקה?

 אדם אשר איננו מבין מעט בעולם האלקטרוניקה וודאי ילך לאיבוד אם נפרט את שמות הכלים הדרושים בדרך כלל לעולם מעבדות האלקטרוניקה הרחב, לכן נציין זאת בקצרה:

לכל מעבדה דרושים כלי עבודה הכוללים חומרים וכלים שנועדו לשמש את העובדים באופן יומיומי בעת שהם עוסקים במשימות של תיקון, בדיקה וכדומה. בנוסף, דרוש ציוד בקרה או בדיקה למכשור מסוגים שונים ובנוסף (נסו לא להתבלבל) דרוש גם ציוד בדיקה לציוד אשר קיים במעבדה עצמה. בין סוגי הציוד שהזכרנו, קיים ציוד חובה אשר צריך להיות במעבדה בכל זמן נתון, בעוד שקיים ציוד אשר נזקקים לו לצרכים מאד נקודתיים וספציפיים, כמו פרויקטים זמניים, למשל. בכל אופן, בפני בעלי ועובדי המעבדה, קיימת האופציה לרכוש ציוד חדש, לרכוש ציוד יד שנייה למעבדות אלקטרוניקה או לרכוש ציוד המשתייך לאחת הקטגוריות.

מה היתרון בציוד למעבדות אלקטרוניקה יד שנייה?

ציוד יד 2 למעבדות אלקטרוניקה, הינו, פעמים רבות, זול ואפילו זמין יותר. קיים ציוד איכותי אשר על אף היותו “משומש” – מונח שלכאורה נשמע כאילו מדובר בציוד נחות משהו, למרות שאין זה נכון כלל – עדיין יכול לשמש את עובדי המעבדה באופן מדויק ואמין לזמן רב, וזאת כמובן בהתאם לאיכות הייצור שלו. לא רק שציוד משומש למעבדות אלקטרוניקה יכול, כאמור, גם לחסוך לכם כסף, בין אם מדובר בהשכרה ובין אם מדובר ברכישה, לעיתים הוא יכול להיות האפשרות היחידה שלכם שכן לא תמיד ניתן להשיג ציוד חדש, זול ויעיל במהירות, בעוד ציוד למעבדות יד שניה יש באופן שוטף רוב הזמן.

ציוד משומש למעבדות מחייב כמובן בדיקה בסיסית שתיתן לכם שקט שרכשתם מכשור תקין וטוב, אך אם אתם זקוקים בזמן קצר ובזמינות גבוהה להשיג ציוד מעבדה יד 2 תהיה אפשרות מאד טובה עבורכם אשר גם, כבונוס, תעלה לכם פחות. כאשר משווים ציוד לתעשיה משומש מול חדש, מגלים מהר מאד שהם נבדלים לרוב רק במחיר. למעשה, אין סיבה בעטיה ציוד לתעשייה משומש יהיה פחות איכותי, אם מקפידים לרכוש ציוד שמלכתחילה היה של יצרן טוב ומוכר. בניגוד לתחומים אחרים בהם יש חשש אמיתי (ולעיתים מוצדק) לרכוש ציוד יד שניה אלקטרוניקה הינה תחום בו למרבית הציוד שמשמש מעבדות אין בלאי, ודאי לא ניכר, לאורך השנים.

לסיכום, היינו ממליצים לכם לבחון את האופציות לרכישת ציוד מעבדה יד שניה, לפני שאתם רוכשים ציוד חדש, יקר אשר ייתכן שיהיה גם פחות איכותי.

איפה אפשר למצוא ציוד משומש למעבדות?

השאלה אינה היכן ניתן למצוא ציוד משומש למעבדות אלקטרוניקה, אלא היכן ניתן להשיג ציוד כזה שיהיה גם איכותי. חשוב מאד להקפיד על כך שכאשר קונים ציוד ומכשירים למעבדה שלכם, הוא יהיה איכותי ואמין – לא רק כדי שהוא יעניק לכם נתונים מדוייקים או שיקל עליכם את עבודתכם, אלא גם – ואולי בעיקר – כיוון שרק ציוד איכותי ומדוייק, יאפשר לכם להעניק שרות אמין ומקצועי ביותר ללקוחותיכם. אלו ידעו להעריך את ההשקעה שלכם בהם וישמרו לכם אמונים. כולנו יודעים שכאשר השרות מקצועי, אמין ואדיב – הלקוחות לא עוזבים, הם אפילו ממליצים ומביאים עוד לקוחות. לכן אין ספק שמומלץ להשקיע בציוד ברמה גבוהה – גם, אולי אף במיוחד, אם מדובר בציוד או במכשירים משומשים. אתם יכולים כמובן לחפש באינטרנט, לקרוא ביקורות ועוד – או שאתם יכולים ללכת על ההמלצה שלנו:

איפה קונים מכשור איכותי משומש?

אם אתם מחפשים ציוד ומכשור איכותיים למעבדה שלכם ואתם רוצים מענה מהיר וזמין במחירים תחרותיים, הרשו לנו להמליץ לכם על עצמנו. אצלנו בחברת Alltest תוכלו למצוא מגוון רחב של מכשירים לשימוש במעבדות אלקטרוניקה, בהם מודדי השראות חשמליות, זרמים ומתחים חשמליים, אוסילציות/תנודות חשמליות, מכשירים לביצוע אנליזת ספקטרום, טסטרים למיניהם כמו למשל מכשיר מקצועי לבדיקת Hipot וכמובן כולם ברמה מקצועית גבוהה מאוד. בחברת Alltest תוכלו למצוא בעיקר מכשור מקצועי לתעשייה ולגופים מקצועיים, אך לא זנחנו את המשתמש הביתי, כך שגם אלו יוכלו למצוא אצלנו את הציוד האיכותי ביותר עבורם. לפרטים נוספים ומידע על המכשור והשירותים המסופקים על ידינו, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 09-7400899 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.