רכישת צב”דים חדש למעבדות אלקטרוניקה מחייב מחשבה רבה, שכן מדובר בציוד שאחראי על דיוק הבדיקות והבקרה במעבדה, לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים בעולם האלקטרוניקה.

אז, מדוע לרכוש  דווקא צב”ד חדש?

ובכן, אם יש ברשותכם מעבדת אלקטרוניקה או שאתם עובדים בצוות אשר עסוק מאוד ברמה היומיומית, אתם וודאי יודעים שצב”ד הוא ציוד ייחודי אשר צריך להיות חדיש ומשוכלל ככל הניתן, מדויק וכזה שנוח להשתמש בו. למרות שגם צב”דים יד 2 למעבדות אלקטרוניקה יכולים להיות מאוד שימושיים ונוחים לשימוש, עדיין קשה להתעלם מן העובדה שקיימים כמה יתרונות ברורים לרכישת ציוד חדש למעבדה באופן כללי:

רכישת ציוד מתקדם – ציוד חדש של חברה בעלת שם הוא גם איכותי במרבית המקרים, וגם הכי מתקדם, אולם בשונה מתחמים אחרים, צב”ד מתקדם איננו רק יפה או חדש, אלא בעל יכולות משמעותיו יותר בכל הנוגע להפקת הנתונים.

רכישת ציוד באופן משתלם כלכלית – אם אתם זקוקים לצב”ד לטווח הארוך, אופציית רכישת הצב”ד החדש היא עדיפה יותר, מרכישת צב”דים יד 2 למעבדות אלקטרוניקה, משום שאז תוכלו לוודא כי יהיה ברשות המעבדה ציוד לזמן רב כאמור, ולמעשה מדובר כאן על השקעה לכל דבר.

צב”ד חדש פעמים רבות מגיע גם עם אחריות נרחבת יותר – בעולם האלקטרוניקה, ציוד לא-איכותי יכול להביא לנתונים משובשים, ובהמשך גם לבזבוז זמן וכסף. רכישת ציוד בדיקה חדש עם אחריות נרחבת יגן עליכם מפני תקלות למיניהם מכיוון שתהיו מכוסים לתקופה ארוכה יותר.

צב”דים יד שנייה למעבדות אלקטרוניקה או צב”ד להשכרה

אולם, קיימות פעמים בהן יהיה משתלם יותר לרכוש צב”ד יד 2, בעיקר מכיוון שבמקרה כזה, תוכלו לחסוך כסף, לנסות ציוד ללא התחייבות לרכישה או אפילו, להכיר סוגים שונים של צב”ד במידה ואינכם בטוחים מהו הסוג או המכשיר לו אתם זקוקים. קיים הבדל בין צב”דים יד שנייה למעבדות אלקטרוניקה למכירה, לבין צב”ד יד 2 להשכרה, אולם באופן כללי, מדובר כאן על שתי אופציות שיכולות להיות תכנית ב’ עבור מי שלא בהכרח מעוניין לרכוש צב”ד חדש בזמן הקרוב.